fira min lillebror

Ikväll var jag med mina söta småsyskon och åt Bite Line och sedan bowlade vi för att fira lillebror och att han fyllde 15 år den 27 januari. (jag förlorade dock)

I veckan var jag i sthlm på kick off med jobbet, kul! :) Blev föreläsningar, boende på hotell och en liten kändisfest.
Träffade även min kusin Kajsa som jag saknad alldeles för mycket.
Jobbet känns hur inspirerande som helst nu efter dessa dagar i sthlm. (skolan känns också bra och träningen)

Är dock arg på en viss person som inte kan förstå och göra saker vi tillsammans har bestämt, är dessutom så trött på att hela tiden behöva gå runt och bara trött på denna!

Köpte mina efterlängtade underbara skor idag på Bianco. (har velat haft dem i 1,5 år men tyckt att de var för dyra) Idag var de nedsatta på rea! YES!! Jag köpte dem och levde på lyckan ända tills jag skulle sätta på mig dom, hade fått två olika storlekar och gick genast tillbaka för att få rätt och inser efter mycket att jag inte kommer få mina älskade skor. (då de inte fanns) Jag började faktiskt ärligt talat nästan gråta i butiken, fick den där obehagliga klumpen i halsen! (skyndade mig ut ur butiken och grät en pytteliten tår och är arg på dem som inte kunde fixa fram min sko!!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0