funderar..

Jag har börjat fundera på att byta utbildning på universitetet, eller ska jag komplitera med fristående kurser? Jobbiga tankar. Har bokad tid för personlig studievägledning så hoppas de kan hjälpa mig?!

Annars har jag bokat minisemster med Syster till sthlm i mitten på mars. Kul!! :)

Tränade idag och det fick underbart bra förutom en sträckning i bröstmuskeln som nu gör ont, aj aj! En tjej jag träffat på nätet ska hjälpa mig att bygga upp min drömkropp och det känns helt underbart bra! Men tror inte det kommer bli en lätt match med hård träning och strikt diet. Men vill man något så vill man!

Köpte även den snygga mattan på Mio idag. Hoppas det blir bra för jag är just nu lite säker på hur det ska bli. Måste köpa nytt soffbord med mera och känns svårt att veta innan.

Imorgon skola och framtidsmässan!

Kommentarer
Postat av: nina

Vilken matta köpte du? =)

2008-03-04 @ 09:20:20
URL: http://ninaochjennis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0