helgen

Ja helgen ja, Baby var i fjällen så jag kände mig rätt ensam. (hade dock ett ganska fullsproppat schema iaf)
Fredagen blev jobb som sedan slutade hos Lisa då hon bjöd mig på supergod middag med lax. Som vanligt blev timmarna sena.. ;)

Lördag åh nej när klockan ringde, trodde inte det var sant. Möhippan för Carin hägrade och dagen blev intensiv. Vi besökte bröllopsmässan på Kanust. Vi gick på en visning och fick se en av de större bröllopssviterna och shit! Nu när jag sett den och alla andra fina saker som fanns på mässan drog det ordentligt i "gifta sig ådran" någon sa sen att jag fick passa på detta år då det är skottår och fria. Men det är ju inte så min flickdröm ser ut.. :)

Söndag trött, mer trött och åter trött. Jag har haft en slöardag totalt. När Baby kom hem åt vi Max och tvättade sedan bilen. (då grabbarna haft en till fjällen höll nog Daniel på att dö då den blev så smutsig) Fast jag klagar inte för jag har ju alltid en ren och snygg bil att köra runt i. :) Åkte sedan till Anna som hjälpte mig med håret, hon va så gullig att hon kammade ut alla trassliga delar i mitt hår och aj det gjorde ont men nu är det fint igen. Haha

Veckan hägras av skolan och mest plugg. Ska träna också. :) Påtal om träning, pratade med en tjej på nätet som gjorde mig extremt glad över hennes fina komplimanger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0