måndag idag

Ja idag var det måndag igen och ny vecka.
Det som hänt,
har haft en sjukt jobbig period med skolan, suck va påfrestande det varit så nu är jag nog lite förslappad. Känner att det behövs lite lugn och ro. Skolan kommer nu i andra hand så gått det går. Har inte alls kunnat träna som jag velat. Men jag ska verkligen försöka ända på det nu.
Min älskade faster har varit här en weekend, och shit va kul det var. Tyvärr gick tiden allt för fort jag jag saknar henne. Imorgon fyller hon år, lika många år som Daniel! :)
Idag har jag varit med min söta syster, det kommer bli sjukt jobbigt då hon flyttar! :(
Vi fulade oss på stan och var med Lisa på jobbet, lunch, kaffe och många skratt senare gick vi på stan och sedan handlades det mat och hem för att förbereda middagen då våran underbara lillebror kom över på  middag efter sin prao och innan han skulle på Gifmatch. Då där grabbarna lämnat lägenheten färgade vi fransar och fnissade.
Imorgon blir det morgonträning och sedan ska jag vara seriös med plugget ett tag.  Fika med Carro på kvällen och ev en sväng på BikBoks sommarfest.
Onsdag blir sjukhuset, jobb.. fredag och lördag jobb och en lugn hemmahelg. Skönt, ska ägna den åt långa promenader!
Träffade söta S idag, får inte säga att jag gjorde det och varför, men hon är så fin och gör en så glad att jag måste ägna henne några rader. Längtar tills vi kan ses alla igen, saknar söta mini S!

Kommentarer
Postat av: Di

man måste ta hand om sig själv för att orka också...kramiz

2008-05-13 @ 12:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0